Conditii generale de afaceri
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE AFACERI ALE TAZAR GROUP s.r.o.
1. Conditii generale de livrare
Marfa poate fi comandată prin intermediul e-shop-ului „tazar.ro”. Livrăm mărfurile comandate care sunt în stoc cel târziu în următoarea zi lucrătoare de la comanda, cu excepția cazului în care suntem de acord altfel. Clientul va fi informat telefonic sau prin e-mail despre data livrării mărfurilor care nu se află în stoc. Mărfurile sunt trimise din depozitul nostru din Bratislava la Stara Vajnorská 11.
Portierele de acoperiș sunt livrate ca set.
Seturile care conțin un cadou sau o ofertă specială pentru achiziționarea altor bunuri trebuie comandate simultan într-o singură comandă. În plus, nu se poate revendica un cadou sau un produs cu reducere care nu poate fi vândut separat.
Retragerea din contractul de cumpărare de către cumpărător
Un client care nu cumpără bunuri în cadrul activității sale de afaceri are dreptul de a se retrage din contract în termen de 14 zile calendaristice de la preluarea bunurilor fără a indica un motiv, în conformitate cu reglementările legale aplicabile.
Procedura in cazul retragerii din contract
Datorită faptului că, în caz de retragere, contractul este anulat de la început, furnizorul va returna sau înlocui clientul și clientul către furnizor toate prestațiile reciproc acceptate.
Clientul se poate retrage prin notificarea furnizorului despre acest fapt pe cale electronica la adresa de email info@tazar.ro sau in scris la adresa de afaceri a furnizorului.
La retragere este necesar să se indice numărul comenzii sau facturii, eventual un simbol variabil și data achiziției și să se prezinte dovada originală de cumpărare a mărfii, pentru dispozitivele de remorcare „Fișă de tip”, pentru portbagaj de acoperiș „Instrucțiuni generale pt. utilizarea și întreținerea portbagajurilor”, care este, de asemenea, card de garanție.
În cazul în care clientul a primit deja și a acceptat bunurile, acesta va trimite bunurile înapoi la operațiunea furnizorului. Furnizorul va evalua starea bunurilor returnate fără întârzieri nejustificate. În cazul în care bunurile sunt returnate furnizorului într-o stare diferită de cea intacte și în ambalaj, furnizorul poate cere clientului compensații pentru costurile asociate restabilirii bunurilor la starea inițială și pentru deteriorarea bunurilor (conținut incomplet , ambalaje deteriorate, bunuri uzate sau murdare etc.) . În cazul retragerii din contractul de cumpărare, furnizorul este obligat să returneze clientului prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta.
La returnarea mărfurilor, vă recomandăm să le trimiteți asigurat, nefiind responsabili pentru eventuala pierdere sau deteriorare a acestora în drum spre noi. Nu trimiteți mărfurile la livrare. Prețul de achiziție va fi returnat în contul dvs. bancar.
Prin comanda de bunuri din magazinul electronic „www.tazar.ro”, clientul este de acord cu Termenii si Conditiile Generale.
În cazul în care bunurile sunt livrate cu un cadou gratuit (facturarea unui astfel de cadou este la prețul de 0,01 EUR), clientul este obligat să returneze bunurile împreună cu cadoul la returnarea bunurilor cu care este livrat cadoul, în timp ce cadoul și bunurile trebuie să fie în ambalajul lor original, cu ambalaj complet și în stare originală. Returnarea numai a bunurilor fără cadou este inacceptabilă. În cazul în care bunurile sau cadoul nu sunt în starea inițială, TAZAR GROUP își rezervă dreptul de a refuza returnarea bunurilor sau de a reduce prețul de achiziție returnat, mai ales în cazul în care bunurile sunt uzate excesiv sau este necesar să se cheltuiască efort disproporționat de a le readuce la starea inițială.
În seturile promoționale, sau în promoțiile în care produsul vine cu un cadou gratuit sau cu o reducere semnificativă, este posibil să returnați marfa NUMAI la set (de exemplu: promoție 2+1, toate cele 3 articole trebuie returnate), promoție (cadou gratuit = este necesar să returnați și cadoul livrat cu marfa)
Livrarea mărfurilor:
- Informați-ne despre trimiterea coletului prin email la info@tazar.ro
- împachetați pachetul în folie sau altă hârtie de împachetat, astfel încât eticheta cu adresa să nu fie lipită direct de marfă (cutie). În cazul în care eticheta de adresă este lipită de cutie, vânzătorul poate solicita plata unui nou ambalaj original.
- ambaleaza marfa in asa fel incat sa nu fie deteriorata in timpul transportului (sa nu se ciocneasca una de alta, sa nu fie zgariata... etc.). Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele produse la întoarcere și nu este obligat să accepte astfel de bunuri deteriorate înapoi.
- Expeditorul este obligat să completeze protocolul de retur, în cazul în care nu are posibilitatea de a tipări protocolul, vă rugăm să scrieți scrisoarea de însoțire într-o mână lizibilă, care va conține toate articolele și câmpurile protocolului nostru.
- DACĂ MARFURILE SUNT RETURNATE FĂRĂ SCRISOARE DE ÎNSOȘIT SAU PROTOCOL DE PLÂNGERE - PLÂNGEREA NU VA FI INIȚIE
- dacă trimiteți înapoi bunuri deteriorate și știți, vă rugăm să ne informați. Înainte de a trimite mărfurile, creați o documentație foto pe care ne-o trimiteți prin e-mail!
2. Conditii de pret
Prețurile declarate sunt de vânzare cu amănuntul, includ taxa pe valoarea adăugată, nu includ costurile de transport și se modifică în conformitate cu lista de prețuri a vânzătorului, care este valabilă în ziua livrării și pe care vânzătorul o poate modifica fără notificare prealabilă. În cazul în care există o creștere a intrărilor vânzătorului (de exemplu, prețul de achiziție, rata de impozitare, comisioane, cursul de schimb valutar), furnizorul are dreptul să majoreze prețurile convenite. In cazul in care plata a fost efectuata in avans, suma este inclusa in pretul de achizitie.
3. Condiții de plată
Plata se poate face ramburs la livrare sau prin transfer bancar in avans. Plata pe o factură cu scadență la vânzare către consumatorul final nu este posibilă. La partenerii angro, plata prin transfer bancar este posibilă numai după acordul comun al ambelor părți.
4. Proprietate exclusivă
Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunurilor până la plata integrală a prețului de achiziție, inclusiv a costurilor accesorii. Riscul de deteriorare trece la cumpărător în momentul livrării mărfii.
5. Garantie
Cumpărătorul este obligat să verifice starea mărfii la primire. În caz de deteriorare a mărfii, nelivrare a unei părți din livrare etc., cumpărătorul se obligă ca, din necesitatea păstrării posibilității de exercitare a drepturilor față de transportator, să indice acest fapt în transport. document și confirmați-l cu o scrisoare recomandată adresată și trimisă transportatorului fără întârzieri inutile după livrarea mărfii. Cumpărătorul se obligă, de asemenea, să trimită vânzătorului o copie a scrisorii recomandate menționate mai sus.
Reclamațiile privind livrarea mărfurilor sunt acceptate numai dacă sunt făcute în termen de 5 zile de la livrarea mărfurilor și sunt depuse în scris. O reclamație privind calitatea mărfurilor este recunoscută dacă are loc imediat după livrarea mărfurilor și conține o descriere precisă a motivelor reclamației.
Vânzătorul nu este responsabil pentru daunele survenite ca urmare a incorectei sau utilizarea necorespunzătoare a produsului sau din motive de solicitare disproporționată asupra produsului (de exemplu, supraîncărcare). Cumpărătorul este obligat să se familiarizeze cu condițiile de utilizare a mărfurilor. Vânzătorul nu este responsabil pentru daune în cazul în care obiectul contractului de cumpărare a fost modificat într-un mod care nu a fost aprobat de producător (modificări mecanice).
Valoarea totală a daunelor în conformitate cu § 365 din Codul comercial. din Cod, prin acordul părților din raportul contractual, se limitează la prejudiciul cauzat direct obiectului livrat.
Toate piesele furnizate de noi trebuie verificate dacă sunt adecvate pentru tipul corespunzător de vehicul înainte de asamblare. Dispozitivele de remorcare pot fi utilizate numai pentru tipul de vehicul pentru care sunt destinate de către producător. Modificările tehnice, completările și excluderea răspunderii pentru erorile de tipărire rămân rezervate.
6. Soluționarea alternativă a litigiilor
De la 1 februarie 2016, a intrat în vigoare modificarea Legii privind protecția consumatorilor în vânzarea la distanță. A apărut posibilitatea unei soluții alternative a litigiilor ARS. Consumatorul poate depune o plângere în cazul încălcării drepturilor sale la entitatea de soluționare a litigiilor online RSO. Această soluție economisește timp și bani consumatorilor. Litigiul ar trebui soluționat pe cale amiabilă pentru ambele părți în termen de 90 de zile, în cazurile mai complexe în termen de 120 de zile. Lista entităților o găsiți la următorul link:
http://www.economy.gov.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s
Entitatea RSO relevantă va trata reclamația dacă îndepliniți următoarele condiții:
- ați folosit toate opțiunile legale pentru a rezolva disputa
- prețul serviciului sau bunurilor depășește 20 EUR
- ați făcut o achiziție prin internet
- sunteti consumator final, persoana fizica, non-antreprenor
O reclamație poate fi depusă online la următoarea adresă:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
În cazul oricăror întrebări, ne puteți contacta la info@tazar.ro
7. Legea aplicabilă, locul de judecată
Aceste condiții generale de livrare și de afaceri sunt guvernate de reglementările legale în vigoare din Republica Slovacă. Orice dispută va fi soluționată de instanțele slovace competente.